nedelja, 10. november 2013

Slovo sošolca in prijatelja - BOJAN ČERNUTA

vica kovač
8. nov. (Pred 2 dnevi)

SPOŠTOVANI MENTOR IN SOŠOLCI!
V PONEDELJEK 11. 11. 2013. IMAMO RAČUNALNIŠTVO OB 17.00 URI.

SPOROČAM VAM TUDI ŽALOSTNO VEST, DA JE VČERAJ UMRL NAŠ
SOŠOLEC  BOJAN ČERNUTA. POGREB BO V TOREK 12. 11. 2013. OB 15.00 
URI V ŠIRJU. 
Bojan Černuta


Nasvidenje v ponedeljek  Ivica
Renata Leskovšek 
9. nov. (Pred 1 dnem)

Ivica, hvala za obvestilo.

Zelo me je prizadelo. Vedela sem, da je bolan a, da je tako zelo, tega nisem pričakovala. Med nami bo ostala praznina.

Se vidimo...

  
Manja Golec
8. nov. (Pred 2 dnevi)


Zelo me je prizadelo. Njegov odhod me je kljub njegovi hudi bolezni presenetil. Izgubili smo sošolca in prijatelja.
V torek ga bomo pospremili na zadnjo pot...              

Renata Leskovšek

Ob nepričakovanem odhodu nam drage osebe se ponovno zavemo minljivosti življenja...

Vse, kar nam je ostalo so le spomini in upanje, da se nekoč spet srečamo. Mogoče ne na tem svetu, ampak nekje drugje ...nekoč...






1 komentar:

  1. Bojanu v slovo.....

    Čeprav tvoj glas se več ne sliši,
    beseda tvoja v nas živi,
    povsod te slišimo mi vsi,
    še med nami si.

    OdgovoriIzbriši